W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.

Niezgodność przesyłki

Jesteś tutaj: Centrum informacji /

Co zrobić, jeśli wraz z Produktem nie dotarł do Ciebie obiecany gratis?

Użyj formularza poniżej – krótko opisz całą sytuację. Pamiętaj, aby w treści korespondencji podać numer Zamówienia i/lub numer faktury – te dane są niezbędne Konsultantowi do przeprowadzenia procesu weryfikacji.

Na wszystkie wiadomości udzielimy odpowiedzi w najszybszym możliwym terminie. Prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji, która z pewnością usprawni proces realizacji zgłoszenia.

Czy treść była pomocna?
  • Formularz
  • Zadzwoń

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wysłanie formularza

Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

812 812 812 pon-sb 08:00-21:00

Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00

sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00