W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
  • Najczęściej poszukiwane treści
  • Informacyjne
  • Dostawa
  • Sposoby płatności
  • Zakupy na Raty
  • Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe
  • Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe
  • Zamówienia
  • Punkty odbioru osobistego
  • Zwroty i reklamacje
  • Formularze kontaktowe
  • Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru Towaru

    Jesteś tutaj: Centrum informacji /

    Pamiętaj, aby przy odbiorze Towaru przy dostawie obejrzeć go i sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń (zarysowań, wgnieceń, otarć). Pomoże Ci w tym pracownik dostarczający sprzęt, którego obowiązkiem jest upewnienie się, że wydawany Towar jest w dobrym stanie. Przy zamówieniu formy dostawy „przed budynek bez wniesienia” dla wygodniejszego samodzielnego wniesienia towar pozostawiamy w opakowaniu. Sprawdzenie, wówczas polegać będzie na oględzinach w opakowaniu. Pracownik dostarczający Zamówienia może wydać Ci Towar tylko wtedy, gdy jego stan jest przez Ciebie akceptowany. Pamiętaj, razem z Towarem powinieneś otrzymać instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną (o ile są załączone do Towaru) oraz dokumenty potwierdzające zakup sprzętu.

    Priorytetem dla nas jest satysfakcja Klientów z zakupów dokonanych w naszej sieci! Zależy nam, aby oferowane produkty oraz świadczone usługi były na najwyższym poziomie i dokładnie odpowiadały potrzebom Kupujących. Jeżeli chcesz przekazać nam swoje uwagi lub opinie, wybierz jedną z poniższych możliwości:

    • wypełnij poniższy formularz,
    • zadzwoń pod numer 812-812-821. Centrum Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 - 21:00 oraz w niedzielę od godziny 9:00 - 19:00 (opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora),
    • wyślij list pod adres Sklep Internetowy Ole Ole! Ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa.

    W przypadku kontaktu w sprawie zgłoszonej reklamacji produktu podanie numeru zgłoszenia przyspieszy identyfikację sprawy.


    Czy treść była pomocna?
    • E-mail
    • Telefon

    Skontaktuj się z nami

    Dziękujemy za wysłanie formularza
    Wyślij

    Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

    Ostatnio oglądane
    Wyczyść