W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
  • Najczęściej poszukiwane treści
  • Informacyjne
  • Dostawa
  • Sposoby płatności
  • Zakupy na Raty
  • Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe
  • Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe
  • Zamówienia
  • Punkty odbioru osobistego
  • Zwroty i reklamacje
  • Formularze kontaktowe
  • Kurier spóźnia się z moją przesyłką

    Jesteś tutaj: Centrum informacji /

    Jeśli kurier dostarczający Twoje Zamówienie spóźnia się, to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską.

    Towary małe – aparaty fotograficzne, kamery, dyski, laptopy, telefony itp. - dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, UPS lub do paczkomatów InPost.

    Informacje niezbędne do śledzenia statusu zlecenia znajdują się w wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę paczki z naszego magazynu. Po wprowadzeniu numeru listu przewozowego na stronie przewoźnika poznasz dokładny status realizacji transportu Twojego Zamówienia.

    W przypadku braku informacji prosimy o bezpośredni kontakt dzwoniąc pod numer 812 812 812. (Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora).


    Czy treść była pomocna?
    • E-mail
    • Telefon

    Skontaktuj się z nami

    Dziękujemy za wysłanie formularza
    Wyślij

    Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

    Ostatnio oglądane
    Wyczyść