W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
  • Najczęściej poszukiwane treści
  • Informacyjne
  • Dostawa
  • Sposoby płatności
  • Zakupy na Raty
  • Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe
  • Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe
  • Zamówienia
  • Punkty odbioru osobistego
  • Zwroty i reklamacje
  • Formularze kontaktowe
  • Zmiana terminu dostarczenia Zamówienia

    Jesteś tutaj: Centrum informacji /

    Może się zdarzyć, że ani Ty, ani inna pełnoletnia osoba wskazana przez Ciebie, nie możecie być na miejscu dostarczenia Zamówienia w ustalonym terminie. Może zdarzyć się również tak, że umówiony termin okaże się niewłaściwy.

    To dla nas żaden problem! Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu 812-812-812 lub napisz wiadomość na adres e-mail sklep@oleole.pl z informacją o nowym preferowanym terminie dostawy.


    Czy treść była pomocna?
    • E-mail
    • Telefon

    Skontaktuj się z nami

    Dziękujemy za wysłanie formularza
    Wyślij

    Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

    Ostatnio oglądane
    Wyczyść