W czym możemy pomóc?

Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.
  • Najczęściej poszukiwane treści
  • Informacyjne
  • Dostawa
  • Sposoby płatności
  • Zakupy na Raty
  • Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe
  • Ekstra Ochrona i usługi dodatkowe
  • Zamówienia
  • Punkty odbioru osobistego
  • Zwroty i reklamacje
  • Formularze kontaktowe
  • Jak mogę anulować zamówienie?

    Jesteś tutaj: Centrum informacji /

    Istnieją dwa sposoby anulowania zamówienia:

    Samodzielne anulowanie zamówienia w Koncie Klienta

    Żeby zamówienie zostało anulowane w systemie musisz wykonać trzy kroki:

    1. Zaloguj się do Konta Klienta
    2. Link do logowania znajduje się w prawej części nagłówka. Do zalogowanie będziesz potrzebować adresu e-mail oraz hasła zdefiniowanego podczas składania pierwszego zamówienia.

    3. Odszukaj zakładkę "Twoje zamówienia", a następnie przejdź do zakładki "Zamówienia bieżące
    4. Kliknij zakładkę "Zamówienia bieżące"

    5. Znajdź zamówienie
    6. Po kliknięciu w link "Zamówienia bieżące" strona wyświetli listę aktualnych zamówień jakie zostały złożone. Odnajdź poszukiwane zamówienie. Aby anulować zamówienie wystarczy kliknąć "Anuluj zamówienie".

      Po kliknięciu zostaniesz poproszony o wskazanie powodu anulowania zamówienia.

      Gdy wypełnisz ankietę otrzymasz komunikat o anulowaniu zamówienia. Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie anulowania zamówienia.

      Pamiętaj, że głównym warunkiem, od którego zależy anulowanie Twojego zamówienia, jest czas liczony od momentu złożenia zamówienia. W sytuacji gdy towar został już wydany z magazynu zamówienie zostanie anulowane przez Konsultanta. W pojedynczych przypadkach dostawa może być kontynuowana po przyjęciu dyspozycji o anulowaniu.

    Anulowanie zamówienia drogą elektroniczną lub telefonicznie

    W przypadku gdy złożyłeś zamówienie drogą telefoniczną bez podawania adresu e-mail anulacji dokonasz wyłącznie poprzez telefon: 812 812 812 (Opłata za minutę połączenia zgodna z taryfą Twojego operatora) lub poniższy formularz.

    Pamiętaj, że głównym warunkiem, od którego zależy anulowanie Twojego zamówienia, jest czas liczony od momentu złożenia zamówienia. W sytuacji gdy towar został już wydany z magazynu zamówienie zostanie anulowane przez Konsultanta. W pojedynczych przypadkach dostawa może być kontynuowana po przyjęciu dyspozycji o anulowaniu.


    Czy treść była pomocna?
    • E-mail
    • Telefon

    Skontaktuj się z nami

    Dziękujemy za wysłanie formularza
    Wyślij

    Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.

    Ostatnio oglądane
    Wyczyść