Żeby zamówienie zostało anulowane w systemie musisz wykonać trzy kroki:
- Zaloguj się do Konta Klienta
- Odszukaj zakładkę "Twoje zamówienia", a następnie przejdź do zakładki "Zamówienia bieżące
- Znajdź zamówienie
Link do logowania znajduje się w prawej części nagłówka. Do zalogowanie będziesz potrzebować adresu e-mail oraz hasła zdefiniowanego podczas składania pierwszego zamówienia.
Kliknij zakładkę "Zamówienia bieżące"
Po kliknięciu w link "Zamówienia bieżące" strona wyświetli listę aktualnych zamówień jakie zostały złożone. Odnajdź poszukiwane zamówienie. Aby anulować zamówienie wystarczy kliknąć "Anuluj zamówienie".
Po kliknięciu zostaniesz poproszony o wskazanie powodu anulowania zamówienia.
Gdy wypełnisz ankietę otrzymasz komunikat o anulowaniu zamówienia. Na podany adres e-mail otrzymasz potwierdzenie anulowania zamówienia.
Pamiętaj, że głównym warunkiem, od którego zależy anulowanie Twojego zamówienia, jest czas liczony od momentu złożenia zamówienia. W sytuacji gdy towar został już wydany z magazynu zamówienie zostanie anulowane przez Konsultanta. W pojedynczych przypadkach dostawa może być kontynuowana po przyjęciu dyspozycji o anulowaniu.